دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 183546
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
چرت و پرت...

سلام دوست جونیا.خوبین؟یه مدته نبودم.یعنی اصلا وقت نکردم بیام بنویسم یا جواب کامنتاتون رو بدم.پس یه تشکر ویژه از همتون که مثه همیشه لطف داشتین و بهم سر زدین.مرسی داداش مهرانم،مهربان جون(و تشکر زیاد بخاطر اون دعایی که کردی عزیزم)،نوشا گلی و....!مرسییییییییییییییییی!!!

خوب،اصلا نمیدونم چی بنویسم چون راستش یه اتفاقی افتاده و همین مغزمو از کار انداخته.یکی از نوه هامون چندروز پیش وقتی داشته تو پارک بازی میکرده دستش لای همین دستگاههایی که شهرداری میزنه گیر کرده و انگشتش له شده.واسه همینم یه بند انگشتش رو قطع کردن.این نوه از همه عزیزتره چون هم خیلی خیلی خیلی خوشکله و هم باهوش و بامزه.فقط 5،6سالشه.اصلا توی تموم خانواده عزا برقرار شده.بچه ها دعا کنین بشه بعدا با جراحی پلاستیک درستش کرد.جالب اینه که نوه ما اولین بچه ای نیس که اینطوری میشه و شهرداری کاری نمیکنه.لعنتییییی

پریشب دخترخالم اومده بود پیشم.بعد از سحری خوردن تا7 صبح بیدار بودیم.یعنی چشامون میسوخت دیگه از بیخوابی.کلی هم کامران و هومن نگاه کردیم.تا 30/4عصرم خوابیدیم.چقد حال میده آدم روزه باشه و بلند شه ببینه 4 ساعت بیشتر نمونده تا اذان.کلی بازی کردیم باهم.البته منچ بازی و وبگردی.راستی بچه ها باران دخترخالم تازه یه وب درست کرده.برای شادی دلش برین وبش و لینکش کنین و نظر بذارین براش.کاری کنین دل بچه شاد شه،شمام تو این ماه یه ثوابی میبرین.اینم آدرسش:       

                                                                              barankh.loxblog.com

 آدم وقتی روزه میگیره حال هیچی نداره.مثه الان من که اصلا حال نوشتن ندارم و قیافم اینطوری شده بعد کلی تونستم پستم رو کامل کنم و واسه نمایش بذارم بعداز چند روز.وااای تازه باید برای فردا هم یه متن درباره خواب واسه کلاس زبان آماده کنم. آههههههههههههههه.

چندتا جک میذارم بجای ننوشتنم.رز جونم مرسی که بالاخره اومدی.

نظر فراموش نشششششششه،خودم بی اعصابم میام میزنمتون نظر ندین هان!!!

 

معمولا تو قبل از افطار ایجوری هستی

.(‘.’)
].[/
_/ \_

ولی بعد از افطار !

_(‘.’)_
( . )/
_!/ !_

خسته نباشی !

یارو میره تو داروخانه و می پرسه شما ” اسید استیل سالیسیلیک ” دارید؟

فروشنده میگه: منظورتوت آسپرینه؟

جواب میده : آره خودشه ؛ اسمش همش یادم میره !

 

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی

میگه آره هالتر میزدم

میگن الان چی؟

میگه الان حال ندارم فقط تر میزنم !

 

دلم انفجاریست ، بمبم تو باش!

دری بسته هستم ، پلمبم توباش!

مرا کشف کن گرچه دور از توام

بیا و کریستف کلمبم تو باش!

 

خوب دیگه ما رفتیم تا داشتن حال واسه آپ بعدی...




سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط sogand